maandag 16 februari 2015



Inmiddels een maandje verder en verhuisd.
Prachtig appartement gekregen waar we zeer gelukkig mee zijn. Hier hopen we oud te worden.
En ik heb een hobby kamer ja gelukkig wel . Ben hem aan het inrichten. Even denken hoe we het zo economisch mogelijk in kunnen richten met oude en nieuwe spullen.



Foto is een tipje van de sluier. Verder is het nog een rommeltje in de hobby kamer maar komt goed.
Een mens kan nu eenmaal niet alles tegelijk. En de rest van het huis is op de lampen en wat afwerklatjes na klaar.



Ik heb ook weer zin om te borduren en afgelopen vrijdag hadden we weer club en kon ik eindelijk weer borduren op mijn nieuwe machine die bijna al niet nieuw meer is. Dus vrijdag aan de slag met mijn nieuwe machine. We gingen labels  en sleutelhangers maken. Altijd leuk om te doen.  Ik koos deze keer om met leer te borduren. Er waren weer super mooie dingen gemaakt.



Zo ik hoop nu weer een beetje hobby tijd te gaan krijgen en jullie weer regelmatig met dingen te kunnen verrassen.
 
Verder ga ik als het goed is nu 4 maart onder het mes. Hopelijk bellen ze nu niet weer af en kan de operatie nu wel doorgaan. En ik hoop natuurlijk ook weer op de borduurbeurs aanwezig te zijn.
 
 

4 opmerkingen:

  1. Heel veel geluk in jullie nieuwe huis en natuurlijk ook veel plezier met je nieuwe hobbykamer.

    Fijn dat je nu weer tijd gaat krijgen voor je hobby.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel geluk in jullie nieuwe appartement. Wat fijn dat je nog een kamer extra hebt om te kunnen freubelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En vergeet ik je helemaal succes met de komende operatie te wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel geluk in jullie nieuwe huis, nu lekker genieten en weer hobbyen.

    Heel veel sterkte met de komende operatie.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen