zondag 31 januari 2016

goed voornemen

 
Ik heb mijn blog de laatste tijd echt verwaarloosd. Had me dan ook voor genomen om in 2016 het weer goed te maken door in ieder geval elke maand iets te schrijven. Helaas is er al weer een maand om en ja hoor weer geen berichtje geschreven. Maar op de laatste dag van januari mag het nog en ik kan jullie laten weten dat ik druk bezig ben met van alles.

Aller eerst heb ik me ook voor genomen om zo weinig mogelijk nieuwe spullen te kopen en eerst in mijn eigen kast te kijken. Nou de maand is om en ik heb alleen wat ringen gekocht. Dus ik zeg goed gedaan toch?  Helaas kan ik jullie nog niet laten zien waar ik mee bezig ben want ik wil dit voor de beurs gebruiken. Ja echt Alice en ik gaan er weer voor en het word nog leuker dan jullie gewend waren denk ik. Er is een nieuwe opzet en we hebben nog twee dames die ons team komen versterken dus we hebben een hele grote kraam en hopen dan ook dat jullie nu wel wat kunnen zien . Vorig jaar kregen we te horen dat het te druk was bij ons dus op deze manier hopen we dat jullie wel weer wat kunnen zien. Ook Dineke en Ingeborg maken hele mooie dingen en we vinden het ook fijn dat ze er bij zijn. Meiden succes met voorbereiden. Ook mijn dochter komt mee en is ook al druk maar daarover een andere keer. In ieder geval weer heel veel spullen zelf gemaakt.



Verder wilde ik proberen om wat af te vallen (zoveelste poging) nou in een maand 5 kilo is ook niet gek dus goed bezig volgens mijn dochter. Nu hopen dat ik het vol kan houden.

En ik wil in 2016 weer eens proberen om zelf kleding te maken .Maar daar moet ik even mee wachten totdat mijn machines terug zijn van de dealer. Hopelijk lukt dat van de week zodat ik volgende week weer aan de slag kan. Goed voorbereiden dus.

Zo dit was mijn eerste berichtje van het nieuwe jaar . Hopelijk kan ik alles vol houden wat ik me voor genomen heb. Allemaal een fijne week en tot het volgende blog bericht.

1 opmerking:

  1. Heel herkenbaar van het plaatsen van een bericht ook ik verwaarloos het en heb me voor genomen om het toch weer wat vaker te gaan doen.
    5 kg in een maand is erg goed hoor, hoe doe je het?
    Ik weet hoe een strijd het kan zijn alhoewel ik op het moment redelijk stabiel ben, nog wel te zwaar maar dat komt wel.

    Ben heel erg benieuwd naar wat je allemaal gaat maken voor de beurs, alvast heel erg veel plezier met het maken van de spullen die je gaat showen.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen